Kukkapajat x Studio Blumo

 

Studio Blumon kukkapajat tarjoavat ihanaa yhteistä tekemistä kukkien äärellä työhyvinvointipäiviin, polttareihin, pieniin tapahtumiin sekä ystäväporukoille. Kukkapajat sisältävät ohjauksen, sesongin ihanimmat kukat sekä muut tarvikkeet kera kauniin paketoinnin. Järjestämme kukkapajoja omalla studiollamme Lappeenrannan keskustassa!


Suunnitellaan sopiva kokonaisuus just teidän tarpeeseen <3

Wooden dining table adorned with multiple glass vases of blue hydrangeas and wildflowers in a bright, airy cafe setting.

 

Valitse alla olevista vaihtoehdoista:

 

  • Kukkakimppu
  • Kukka-asetelma
  • Kukkaseppele tai kukkapanta
  • Muu toive <3

 

@studioblumo

Kimppupaja

Ti 16.6. klo 18-20

Studiolla, Lappeenranta


Kimppu keskikesän ja sesongin kauneimmista kukista <3 Kukkakimppupajassa pääset ohjatusti kokeilemaan kukkakimpun sidontaa spiraalitekniikalla tunnelmallisella studiollamme. Kukkakimppupaja sisältää kauden kauneimmat kukat, muut tarvikkeet kimppujen sidontaan, pakkaukseen sekä ohjauksen.

 

50€ / loppuunmyyty

 

Seppele & Gelato

To 18.6. klo 17-19

Studiolla, Lappeenranta


Juhannusseppele keskikesän ja sesongin kauneimmista kukista kera Vallongon gelaton <3 Seppelepajassa pääset ohjatusti tekemään kukkaseppeleen tunnelmallisella studiollamme. Seppelepaja sisältää kauden kauneimmat kukat, gelaton, muut tarvikkeet seppeleen tekoon sekä ohjauksen.

 

60€ / 1 Paikka

 

A group of people dancing in a line at an outdoor garden party during sunset.
Hand holding a kraft paper-wrapped bouquet with blue hydrangeas, pink roses, and delphinium against a white wall.
Floral arrangement workshop with green ferns and colorful flowers in glass vases on a wooden table.

Asiakaspalaute


“Oli ihana aamupäivä kauneuden äärellä. Paja ylitti odotukset, sillä yllätyin itsekin omasta keväisestä luomuksestani. Kukat kyynärvarrella autolle kulkiessani, moni vastaantulija sai myös iloita näkemästään. Pari jopa kommentoi keväistä kantamustani ja sain sanoa, että kimppu on ihan itse tehty kukkapajassa.☺️ Gelato sopi hyvin pajan kylkeen. Oli kiva nauttia siitä oman kimpun äärellä ja tunnelmoida kaikessa rauhassa. Täydellinen hyvän mielen kevätpaja! Kiitos Olivia!”